Spännande kväll

Igår åkte jag & Malin till vålberg för vi hade tid för "sittning". Hade inte så stora förväntningar faktiskt utan tänkte ta det som det kom lixom. Det blev en posstitiv och väldigt intressant upplevelse. Morfar kom och hade en del att säga om mej och mitt liv ....Måste berätta att Liam vaknade en natt och sa att farbrorn busar... Detta var det första som kom upp....att det var en busig man som hade tagit kontakt och jag blev rätt full i skratt faktiskt.
.
Den här mannen (morfar) hade dött med ett tryck i bröstet, morfar dog i hjärtinfarkt. Den här mannen var duktig på kroppligt arbete och han hade ett litet ställe som han tillverkade saker i vilket stämde för han tillverkade lite möbler, små träsaker och han hade med sej en gåva i form av en skål ....Det var så mkt som jag inte vill skriva här som ingen kan säga om mej & mitt liv om det inte kom från någon som verkligen vet allt om mej .... inte ens henrik skulle kunna veta de här grejjerna & det är verkligen inget som man kan gissa sej till heller. Helt klart värt de fjuttiga 300kr det kosta.
.
Efter sittningen åkte vi hem till malin och hon bjöd på fika och en mycket trevlig pratstund efter ....  Kan sammanfatta dagen som helt kanon!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad nyfiken man blev nu:)Du får att ta och göra lite reklam i din blogg och skriva vart du varit eller hur man får kontakt med denna person så vi andra som tycker sådant här är spännande kan få chansen;) Har ju varit iväg på sådant förut men ännu inte blivit imponerad har även haft hem folk men samma där så snälla snälla berätta;)

Trevlig kväll på dig!

2009-09-10 @ 19:31:15
Postat av: Jenny

Gu va spännande, va roligt när man får någon som är duktigt.

Hur lång var sittningen? Funderar på att boka tid hos nån "ny".



Inte länge kvar innan bebben tittar ut nu =), inga känningar om att h*n vill komma ut? Nyfiken som man är vet du =P.



Hoppas du slipper gå över iaf.



Klappa magen från mig.



Kram kram

2009-09-10 @ 22:35:10
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: gaby

nå, va går de?? kommer de ingen baby än lr??

2009-09-16 @ 11:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0