Grattis min lilla prins

Idag blev min lilla lilla bebis som föddes igår 2 hela år... 2 ÅR !!  är det verkligen 2 år sedan jag låg i plågor och tyckte synd om mej själv för att i nästa sekund vara världens stoltaste mamma till världens sötaste, finaste, goaste bebis?
.
.
Liam har haft en jättebra dag som började med dagis och sen hem och äta tårta ...eller nej han vräkte i sej 5 pannkakor och sen kom victor och ingen av dom hade tid att äta någon tårta. Jaja det är roligt att dom leker så bra ihop och tärta är ju ändå inte så nyttigt så hahahaha..  Efter massa lek med victor så kom Lea en liten sväng på besök och jag tror både Lea å Liam var lika trötta men den sista energin gick åt till att springa runt å härja som fan och skratta så magen krampade på bägge 2 .....  Nu sover min 2 åring som en stock.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0