uppdatering

Idag har vi haft en mysig morgon jag och min lilla familj, Henrik har varit pappa ledig idag. Efter frukosten så har vi fortsatt att grejja, jag här hemma på sundserud och henrik åkte till vårat gamla hem och gjorde det sista.... det är inte bara när man ska flytta från ett hus till ett annat hus  , men nu har vi lämnat nyckeln och det gjorde vi faktiskt lite med gråten i halsen för även om vi flyttat till mitt barndomshem och  stormtrivs så är C och J så otroligt goa människor och vi har trifts så fruktansvärt bra på deras gård och kommer sakna dom nått oerhört .... så ikväll känns det lite vemodigt.....


Annars så har det varit fullrulle med att försöka att få in alla grejjer som vi så lyckat ställt på altanen och som nu är täckt av pollen ....det blir liiiite xtra arbete med att försöka få bort allt innan jag drar in det då jag har en pollenallergisk gubbe. Jag ska ta lite kort å sätta ut nån dag när jag hittat kamera + laddare i någon låda haha


Foglossningen har tagit ett steg till i fel riktning och nu sitter det främst fram vilket iallafall jag tycker är värre än när det sitter bak då det blir problem att gå och när det sätter sej fram spänner jag magen på nått vis tror jag för det gör fan ont där med....Idag har jag känt att det inte är "bara" att ha en 1,5åring och foglossning ....Jag är inte jättelycklig när han kommer på att han ska springa ner till ladugården till traktorn och jag ska försöka springa efter och varje steg känns som ett spjut rätt in i skrevet och inte nog med det för när jag väl kommit ikapp honom och bärt hem honom så springer han tillbaka och jag får jaga honom igen ........  okej,   hur ska jag klara det här ? Som tur är vet jag att Henrik ställer upp och kan va hemma någon dag då och då när värken är för svår men jag kan ju inte hålla honom hemma varje dag..... 


Jaja  som ni kanske märker så är jag inte jättepossitift inställt till livet idag men alla har sånna dagar va ? eller ? alla människor iallafall


Imorgon ska vi ha folk hit iallagall för Henrik har ju fyllt år, ska bli mys dä!! 

Kommentarer
Postat av: Annika A

Jo, visst är livet både upp och ner, hit och dit. Vad gött att flytten gått bra! Ha det bäst, kram

2009-05-15 @ 21:59:38
URL: http://walkingwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0