Regniga Måndag

Idag är det verkligen mörkt, blött å ruggigt!! Imorse körde jag Liam tilldagis och han grät en skvätt när jag skulle gå...Tråkigt med sånna perioder men det är inte konstigt så mycket det varit runt honom på senaste tiden med flytt, förkylningar och tandvärk... Ska strax åka och hämta honom nu   *längtar*

Bebisen i Magen växer och det känns mer och mer att det är en liten bebis därinne.... (måste ändra räknaren också som inte stämmer)

Slutspurt på skolan nu då ...Har haf tmindre och mindre lust att gå p ådessa lektioner, jag orkar bara inte med det också ....  va fan, när de lägger lektionstiderna från 13-17 kan man inte göra annat än att tappa lusten...hatar de där tiderna för hela dan blir borta....ne så jag använder min tid denna veckan åt att skriva klart hemtentan istället ...

skriver om psykisk sjukdom och en debatartikel om varför kvinnor får sämre vård än män... kvinnor får i snitt stroke strax över 65års ålder medans män får det strax under och gränsen för LSS stöd går vid 65 alltså får männen med storke personlig assistans och bättre vård medans kvinnorna får hemtjänst och mkt sämre vårdinsatser..... blablabla  


Nu ska jag titta till min firre som ligger och jäser i ugnen med tomaterna, dillen och löken !!




Hadä´gött!!!  


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0