Imorgon är en ny dag

Det är konstigt att man kan äga så mkt grejjer ......det börjar bli tomt i vårat mysiga hem och på Lördag bär det av till vårat nya hem....Henrik och hans snälla pappa ska bära möbler så svetten sprutar och jag kör kartonger det det ryker dag efter dag!  

Hur känns foglossning?

Smärtorna kan sitta djupt i ländryggen och korsryggen, varifrån de strålar fram mot ljumsken. De kan också kännas omkring blygdbenet och stråla ut mot ljumsken samt framsidan och insidan av låren. Smärtan förvärras vid rörelse, till exempel när man vänder sig från rygg- till sidoläge i sängen. Det kan också förvärras när man går. Stegen blir kortare och gången nästan vaggande. Det kan vara särskilt ansträngande och smärtsamt att gå i trappor. Smärtan kan också utlösas då man ligger ner och försöker lyfta eller sträcka benet.

jag önskar att jag vore viktlös just nu ......aaahj!!!!!


Kommentarer
Postat av: sabina

Men usch flytta är roligt utom allt bärande :)

stackars dej som lider av den där skiten!

Men du fpr ju nått fint för det :P Kram!

2009-05-08 @ 06:49:40
Postat av: Malin

Stackars dig!! TACK för idag, underbart skoj att hälsa på, träffa er båda, njuta av Liam och hälsa på din pappa!!! Hoppas det är ok med bilderna på bloggen, annars tar jag bort dom!!! Får inte dröja så länge att Liam glömmer mig nu...kramiz M

2009-05-08 @ 19:22:26
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var så lite så....jätteskojk att se er båda!! Kramiz M

2009-05-08 @ 21:32:34
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0