Snart helg

Idag har jag varit hemma och pluggat medans Liam varit på dagis. Mitt liv är inte värst spännande just nu...mest sitta hemma eller i skolan och plugga..... men så är det när man ska bli en karriärskvinna, då får man ligga i  ;)  .  I helgen ska vi börja röjja på sundserud i stugorna så det blir lite mer plats att ställa grejjer på. Vi ska även börja köra dit lite grejjer som man ändå inte har nytta av nu.....inte så långt kvar till flytten,  tiden går fort !! 100 dagar på graviditeten är avklarade och jag förstår inte när det hände??

Nån som spelat Wii Fit? är det roligt?  såg det på nyhetsmorgon imorse och jag tycker det verkar asroligt!! 


NU är det halv8 på tv4 och eftersom henrik sittero ch lyssnar på hocky så ska jag ta och kika lite på det !! 




Kommentarer
Postat av: gaby

wiifit är kul!! :) har inte de själv men nåra kompisar till mig har de.. men de skit kul iaf så de tycker ja verkligen att du ska testa/skaffa.. :)

2009-03-20 @ 14:54:54
Postat av: Ananas

Mähh.. nu ska du inte vara sån. Se min Johan framför dig när han ska byta blöja på lille Tjabo när det väl är dags. Jag kommer få smyga till jobbet och sno lite handskar och förkläden, sen får jag smyga in sköterskorna och sno munskydd. Det du, det blir nog en rolig syn ;)



Allt är bara finfint annars. Långsamt!

Hoppas det är bra med dig också.



Kramkram

2009-03-22 @ 21:13:16
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0