Sjön suger


jag är hungrig....(intresseklubben kan anteckna)


Idag har jag pluggat medans Liam va på dagis. Tack och lov hade det gått bra för honom idag, inte alls så sliten som jag trodde han skulle vara efter att ha varit sjuk så länge och mat hade han ätit så det stog härliga till. Så eftersom han varit så pigg på dagis bestämde vi efter att ha pratat med Linnea att hänga på till badhuset och bada lite. Och vet ni, Liam når bått nu i bassängen *stolt* . Stor min lilla kille nu.

Känns riktigt gött nu, förutom att jag är förkyld och att det leder till att jag fan mår illa av all "snorlukt" så har de 3 jobbigaste månaderna lixom börjat passera på riktigt nu... den olidliga trötheten och illamåendet som står en upp i halsen .... denna lycka kände jag till jag gick in på Annanas´s blogg och läste om den sista månaden i graviditeten och fick en flaschback som inte var så possitiv....en unge som är stor och har det trångt som tusan, bryr sej inte om att han tog spjärn mot revbenen och använde dem som kickbrädor....känslan i slutet är ungefär som att stoppa in en elefant i en liten liten ballong och sen ska den ut genom det där lillalilla hålet......   sov gott allihoppa!!   :)


Kommentarer
Postat av: Ananas

Haha... Du och dina härliga jämförelser ;)

2009-03-11 @ 13:43:30
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0