Sitter & tråkar

Det snöar verkligt som fan ute .....snöstorm ....why?  jaja, det går väl över

Liam har sovit jättedålit inatt eller iallafall på förnatta sen lyckades han somna .... Han vaknade kl 7 eller nej kl 6:15 men kl 7 orkade han inte ligga längre .....vet inte vad det är men någonting stör honom ...  har precis lagt honom och han vaknar heeeela tiden, en tand kanske ?   det är väl lättast att alltid skylla på det så fort det är nått som inte är bra!

Jag känner att jag inte vill härja runt för mkt just nu eftersom det är jättelyhört här, brukar inte va några problem men han får somna in ordentligt innan jag börjar "röjja" ...  ska till M om en stund så det vore skönt om han orka sova + att vi ska till sundserud och äta i eftermiddag så det kan bli en jobbig dag för lillprinsen om han ine får sömn i sig

ordbajs är det enda jag får ur mej nu ...inget vettigt alls

mattor .....måste jag köpa ....
en till det nya sovrummet, en röd avlång ...typ ryamatta elr liknande
en till köket ......avlång trasmatta
en till "kontorsdelen" eller vad man kan kalla det som ligger mellan tvrum och kök ...vilket gör det hela lite svårt ....vad ska man lägga där ??? ...en rund matta kanske`??   har en men den blir nog väldigt liiiten där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0