En typisk söndag

Snö.... det snöar och det blåser jävlar amejja!!  Idag har vi inte kunnat gå ut alls....Det går ju inte släpa ut Liam, han blåser bort stackarn!!  Ne så idag spenderade vi dagen inne.....

Imorse 8:30 vakande Liam..Henrik hämta han som vanligt på häljerna så vi kan ligga och mosa i sängen. Efter 5 minuter så knallade liam+ napp+ snuttefilt med bestämda steg mot vardagsrummet, slängde sej i babysittern... Jo för nu skulle Liam titta på tven   hahaha goding!!

Liam har äntligen börjat dricka välling igen och äta häst mkt mat!!  Men han har som vi andra varit lite söndagssega och mest tittat på tven och myst hela dagen........Inte riktigt van det där,  att Liam kan lägga sej och titta på tven hur som helst. Han brukar ha 280 knyck i bena hela dagarna .....   


Usch va förkyld jag har blivit, inte kul alls faktiskt .... har 1 endaste Renexin kvar (avsvällande tbl) vilket inte är kul alls eftersom jag återigen på gamla dar har gått och blivit "öronbarn". Med Renixin håller det sej borta men jag märker nu att så fort det går för många timmar emellan jag tar dom så blir det tvärtjock i örona och det börjar göra ont .... *suck*


Jag ska lägga mej och läsa om social exclusion/social uteslutning nu....hemtentan jagar mej....  *pust*


 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad bra! nu blir det lättare att hålla ordningen på minibebben...kanske det rent av är en bebbelina?? Kramiz M

2009-03-08 @ 18:46:00
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: gaby

Oh fan.. grattis :) ja läser för många bloggar lr för sällan kanske, så ja e nog den som sist fått reda på denna glada nyhet.. :p men va roligt hoppas allt e bra me dig. kram!

2009-03-09 @ 12:39:15
Postat av: Linnea

Haha, man vet aldrig ;) Tänkte vänta med att gratulera tills jag träffade dej, men det verkar ju inte hända, så GRATTIS till er :D

2009-03-09 @ 14:15:28
URL: http://linneasjolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0