SommarLovet inlett

Idag hämtade jag liam på dagis kl 14 och nu är han ledig drygt en månad... skönt men ändå trist för honom som älskar dagis. Han var verkligen i sitt esse idag och skratta å härjade när jag kom så det var inte speciellt lätt att få med honom därifrån.  

Vi åkte direkt från dagis för att kolla på totte och zilla i kyrkan......   vi kom dit strax efter 2 och de skulle uppträda kl 15 så det blev en del snackande med folk innan.  Välvinne i kyrkan där det var minst 50 grader ställde vi oss långt fram mot en vägg för att inte vara ivägen för ALLA barn-...... Liam tyckte det var jätteroligt, han skrattade och dansade när de sjöng :)  ... blev dåliga bilder tyvärr men här är ett smakprov

När vi kom hem åkte vi ner till stranden för att kolla läget och possitivt överskad blev jag när jag kom ner å upptäkte att vattnet var VARMT!!  Liam badade som fan och ville helst inte gå upp. Så imorgon har vi planerat, jag och liam att vi tar våran picknick korg och våra solstolar och åker ner till stranden för att må ritkigt ritkigt gött!!! Ni är välkomna ner om ni inte har annat för er !!!!


Väl hemma med pyjamas på och snuttefilt+napp i behåll så satte vi oss för att kika lite på traktorer på youtube...... alltså barnprogram funkar inte innanför den här dörren ...fööör tråkigt men traktorfilmer verkade gå hem eller vad tycker ni??   jag kan säga att vi fick slita honom från skärmen när det var dags för sängen!!

Ne nu mitt folk ska jag elda ...... i detta hus eldar vi för att få varmvatten och VÄRME.....  det är nästan 30 grader härinne så NEJ ikväll eldar vi för att få lite varmvatten och värmen  får vi  på köpet  

Kommentarer
Postat av: Annika A

Ser ut som det blev en lyckad dag, här blev det både glass och sigthseeing (?) i borgvik. Kommer ett inlägg om detta i morgon, nu blir det sängen nästa!

2009-06-25 @ 23:37:21
URL: http://walkingwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0