Sol, vind och ..nananaaaa

Hej !
Nu var det ett tag sen sist igen, så jäkla dålig på att uppdatera bloggen. Sitter iallafall här med min mage och min kaffekopp och funderar......

Måste berätta lite vad som hänt sen sist.  
Börjar med att berätta om en mysig men dock kall picknick vi hade på jobbet förra veckan. Vi träffades i grupplokalen som föresten är ritkigt ritkigt fräsch och nyrenoverad och inredd av  riktiga mäster designers! Därefter bar det iallafall iväg till jättesten för litte kubbspel och picknick,,  hur mysit som helst. Pallade dock inte lika länge som jag hade önskat så jag åkte hem och sjönk ner i en mjuk soffa med en kopp te för att tina upp  *hihi*  

I fredas hade vi sista redovisningen för denna terminen och jag är supernöjd tillskillnad från de andra redovisningarna som vi inte lyckats med något vidare enligt mej...men träning ger väl färdighet va? Kul var det och jag tror resten av klassen också tyckte det!  Efter plugget gick några av oss ut och käkade mat som avslutning...för mej var det ju sista gången i denna klass vilket såklart kändes lite vemodigt men sånt är livet! De här 2 terminerna jag gått nu efter mammaledigheten har gått i en rasande fart och jag har verkligen tyckt det varit askul (förutom nu mot slutet)....kan kan tänka mej bli kvar innanför de där väggarna ett bra tag till!! 

Sjukskriven
Imorgon ska jag till doktorn och hoppas hon tar mej på alvar för detta är inte kul alls.....ja, hon kan inte göra ett skit åt det men jag pallar ju inte att jobba helt klart.

Nu blir det lite mat innan Liam ska hämtas fr dagis ...  återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0