phju!!!

Har sjunkit ner i soffan efter en lång dag...Solen har lyst dock bakom stackmåln en fläckvis men det har bara varit skönt. Jag och Liam åkte till ica imorse sen har vi bara varit hemma...... Liam har komit in i en liten trotsperiod tror, han har kort stubin och blir ledsen och irriterad över det mesta.... går väl över antar jag?

Liam har en vecka kvar innan sommarlov vilket jag skulle tro inte är tills han belåtenhet för han älskar verkligen dagis just nu!!  


Jag ska spy av mej lite nu tänkte jag ......

har märkt att jag mer och mer sällan berättar hur det är.... om jag har ont , om jag är trött eller om jag helt enkelt inte mår bra ...... ingen mår bra varje dag från morgon till kväll så är det ju och jag anser inte att man måste gnälla om det till omgivningen heller men ibland behöver man spy ur sig all skit vilket jag aldrig gör längre. Om jag har behovet av det eller inte vet jag faktiskt inte ....kanske ibland...... men ska man vara lycklig varje sekund bara för att man är gravid?  ibland kan jag känna att man "ska" det . Människor förväntar sig att man är det helt enkelt, inte alla men vissa.  Jag ska inte skriva för mkt här men vissa dagar är jag sliten och  jag hade önskat att bli lyssnad på istället för att va tvungen lyssna lyssna lyssna .......jo tack som (inte) frågar men jag mår UTMÄRKT..... skulle jag säga annat skulle det inte lyssnas på svaret ändå så......




// fröken hormon

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dessa älskade hormoner =P..



Tror det är nyttigt att spy ur sig klaga och vara grinig ibland, så fortsätt med de..

Graviditeten ska ju vara en underbar tid, bla bla bla oftast är de jue de, men man måste få spy galla på alla krämpor som hör till!!



En del verkar jue inte fatta att man inte orkar allt som man gjorde förut..



Som du sa omgivningen får stå ut med hormonerna =P..



Men tänk snart har du en liten bebis i famnen och då är det värt alla krämpor och hormonsurhet som man gått igenom =)



Ha de gott



Kram



ps tipset om att ha med en bok var riktigt smart, de hade ja inte heller tänk på.. =)



2009-06-24 @ 20:30:53
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0