Ny dag Nya tag

Idag har det varit riktigt riktigt varmt, skönt?   mjo men värmen suger fett för en gravid tjock kvinna haha 

Först måste jag berätta att jag fick VG på tentan jag skrev .... VIHOOOO!!!  så skönt att inte ha eftersläntare som ska göras om!!  Nu kan jag släppa termin 3 och koncentrera mej p återmin 4 efter mammaledigheten!! 


Idag åkte jag in till bergvik och köpte lite sommarkläder vilket jag inte direkt hade gott om kan jag säga....gjorde en tabbe bara ......köpte ett par skor i strl 38, dom passade jättebra kl 9:30 imorse ....dom krypmte mer och mer under dagen och nu är dom för små ..... aaah trist, så nu får jag åka in å köpa nya skor i en större strl....dom kosta 100 spänn så jag överlever men ändå ... lär ju inte gå å lämna tillbaka skiten nu heller.  jaja!!!

Imorgon ska vi gå å kika på totte å zilla i solbergskyrkan... spännande & detär tur man har barn i ett sånt här läge för vem vill inte se totte å zilla? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0