Lördag?

Idag har jag haft helgkänsla i kroppen ... konstigt för Liam har varit på dagis och henrik har jobbat.  

Förmiddan  kall och lite smågrå men solen lyckades ta sej fram ur målnen framåt eftermiddagen iafall vilket var sköööönt!!!

Hämtade Liam vid 14 tiden som för den delen hade sovmorgon till 8:30 imorse .... trött stackarn (somna kl 18-19 igårkväll)... så efter ha kört en super seg och trött men ändå glad unge till dagis så åkte jag hem till en städ dag vilket var mindre kul såklart!   min rygg hade behöft bett Henrik om städningen men jag hade  inte mage att be honom. Han står fortfarande och målar på våra utemöbler efter en lång dag på jobbet .....möblerna ska bli vita hade vi tänkt. . . . blir nog fint !!

Idag höll jag på å köra över en hund oxå .....  Ella har 2 små hundar (ca 20*25cm i storlek. höhö)  som var på gården och förmodligen hörde dom mej när jag kom med bilen uppför backen så dom skulle springa och möta mej ... jag kom inte fort .  Men hundar utan trafikvett spelar inte det någon roll ....ena hunden försvann under bilen och jag funderade på om middagen var ordnad ... men icke, fram kom det en hund som inte var platt och hade inte heller hjulspår över ryggen (phjuu) ......kanske sprang han imellan däckmönstren?    *fniss*  

Ser fram emot morgondagen då jag får finbeök här på gården... ska bli astrevligt dä!!!   

Imorgon eftermiddag ska jag till Bvc med Liam igen... 1,5 års kontroll och jag får ta upp hans eksem  igen som jag var iväg med för ca 2 veckor sen. Det blir inte bättre trots 2 veckor med kortison salva och mjukgörande ... .det är ett evigt smörjande. Liam kommer till och med själv med tuben emellanåt och säger -  smöjja..... ja liam vi ska smörja din hand om det känns bättre så.... det gör ju ont i sprickorna,,,, stackars lilla guldklimp!!!!


Ne nu blir det lite Sims 3

Kommentarer
Postat av: Annika A

Glad midsommar på er allihop!

2009-06-19 @ 11:03:01
URL: http://walkingwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0