Som i en dimma

Inatt vaknade Liam 01:30 och var jätteledsen, varken välling eller massa pussar hjälpte så han fick sova hos mej vilket inte hör till vanligheterna att han vill. dessutom skulle han ligga och kramas heeeela natten och det hör inte heller till vanligheterna. I vanliga fall när han vill komma till våran säng så orkar han inte slappna av utan ska bara busa, det är bara när han är sjuk som han kan slappna av och somna. Iallafall så somnade han men inte jag..... *gnällvarning* Jag låg vaken med förvärkar och myrkryp i ben och armar så jag visste inte vart jag skulle ta vägen och allt blev nog mkt värre för att jag inte kunde gå upp eftersom Liam blev jätteledsen när jag lämnade sängen och pappa dög inte.....när kl var halv 6 så började liam vakna till liv och jag gjorde en välling till honom, la han i sin säng. Gav mej själv 2 panodil och vi lyckades somna fram tll kl 10 ungefär. 

Så dagen idag har mest varit en dimma,  jävligt ont och Liam har fortsatt att vara ledsen mest hela tiden...vettefan vad det är med honom?!?!?!  

Tog en prommis förut iallafall i skogen, är så jäkla orolig i kroppen så jag tänkte att det kunde hjälpa att röra lite på dö´fläsket. Hittade 2 kilo svamp som jag tog med mej hem...gött gött !! 

Ikväll blir det myspys framför tven med fyllda baugetter och lite smått och gott .... Grannen har kräftskiva vilket hade varit himmla trevligt att va med på men att sitta där nere hur sleten som helst, jävligt gravid känns som det kvittar!

Imorgon blir det Lillerudsdagarna, ska bli roligt för LillaLiam det.... kanske blir han på bättre humör? ! ? ! 


Nu ska jag lägga mej ner en stund och hoppas på att Henrik kommer med nån bra film.....   See Ya

Kommentarer
Postat av: gaby

åh hitta 2 kilo svamp bara så där.. gött :) själv har ja sagt hela sommarn att ja ska ut å plocka men än har ja inte kommit iväg.. :p å ja börjar få slut på ursäkter nu till varför ja inte vart i skogen än :) 19 dagar kvar nu fan va gött. hoppas du slipper gå över tiden. ha de gött! kram

2009-08-31 @ 09:44:30
Postat av: Medius

han kanske har mardrömmar lillen. De är allt bra synd om er båda. :/

2009-09-02 @ 10:50:39
URL: http://medius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0