Solen Lyser med sin Närvaro

Idag är det Torsdag och Liams 3dje dag på dagis. Idag som igår hade han inte tid att säga hejdå utan hade brottom in för att leka med barna. Det har börjat en ny liten go tjejj på Liams dagis som är lika gammal som honom, inte helt fel då de flesta barna är äldre....

Själv sitter jag här första dagen på flera månader själv i soffan och käkar frukost I LUGN OCH RO... under veckan har jag inte åkt hem när liam varit på dagis utan varit ute å flängt på diverse olika ställen....  jobbit!! men idag har jag lite lugn och ro för mej själv innan jag ska åka till söta Malin och träffa massa söta bebisar och söta tjejjer :) 


Nu är Henrik nästan färdig med spjälsängen som han har målat i den spännande färgen vit. så i helgen kanske vi kan bära in den och ställa den på sin rätta plats... NICE dä !! 





Kommentarer
Postat av: Malin

hihi, överraskande färg, men ack så gångbart överallt!! Tackar återigen för besöket, det var så kul att se er alla. Och tack för den fina presenten, jag blir rörd varje gång jag läser... ses till veckan! Kramiz M

2009-08-20 @ 20:39:43
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0