FredagsMys & akupunktur

Inatt var jag och hämtade Pappa & grannen i Segmond... det är festival där i helgen. Själv känner jag inte att orken räcker för att gå dit men det hade verkligen varit jätte jätte sköjj... Får blir nästa år.  Tänkte försöka tjata lite på henrik att han följer med pappa dit imorgon som skulle ta bilen oxå så .... får se vad det blir.......


Annars löper dagarna på, sammandragningarna blir mer och mer intensiva och smärtsamma, de kommer när jag lägger mej ner men ger med sej efter någon timma så det är ju bra det!!!   Sofia sa ju även att bebisen trillat ner en aning så det är väl det som händer här på kvällarna kanske hahahaha!!   

Idag har jag varit på min första akupunktur behandling ... det tog 20minuter och kändes inte ett skit, varken nålarna eller foglossningen.... Hon sa att det krävs 2 behandlingar i veckan under en tid innan jag börjar känna skillnad..  Jag ska fundera lite men det känns knappast som någon ideé egentligen, jag menar jag ska ha barn om 5 veckor och jag tror inte det hinner hjälpa så mkt innan bebisen kommer....Dessutom så är jag så jäkla trött så jag vet inte om det är lättare att ha ont än att köra in till stan 2 gånger i veckan för någonting som ändå kommer gå över ungefär samtidigt varsej jag tar behandling eller inte .....   ja, jag får fundera vidare.

Ikväll ska vi mysa... eller vi har redan börjat eftersom Liam lägger sej vid 18-19 tiden så började vi med KosseMossan filmen, ostbågar och dricka med massa mys. Efter den mysstunden så längtade Liam till sängen och jag och henrik tänkte fortsätta med Myskvällen för oss själva med lite kräftor, baugetter och annat gottigott gott ....  Jo jag vet, det är inte första gången våra myskvällar slutar med kräftor men det är ju så innihelvete gott!!! 

Så nuNi ska jag återgå till myskvällen!!!   

Kommentarer
Postat av: gaby

hej du. skulle bara säga att cissi redan bokat biljet, fast bara till sig.. vilken en hon e.. :) hon gjorde de på ticknet tror ja.. ja har inte gjort de själv än men ja ska. kanske imorn.. :) annars e allt bra här.. försöker få ordning i lägenheten varje dag, men de går så där.. nu ska ja nog lägga fjant. så ja kan sitta å ta de lite lugnt.. ha de gött. bye!

2009-08-15 @ 20:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0