FreDaG

Helt sjukt att veckan börjar lida mot sitt slut nu!!   ska bli väldigt skönt att Henrik är ledig i 2 dagar nu  ...jejj!!!   Jag är otymplig, trött och inte alls så engagerande morsa som jag skulle vilja faktiskt!!!!   Igår kom Maria på besök, det var uppiggande både för mej å Liam :) ... en jättetrevlig pratstund emellan slevarna med glass var verkligen inte fel....fast jag tror Liam pratade mest haha pratkvarnen som knappt varit av gårdsplanen på hela veckan stackarn!!!!  

Henrik kom hem efter luch idag så han har roat Liam med en tur på gräsklipparen vilket är bland det roligaste han vet :)   

Efter turen på gräsklipparen åkte vi (jag, henrik, Liam och pappa) till Borgvik med båten och käkade en glass vilket inte var helt fel i denna värmen ...phju  (neee jag klagar inte, det är sköööönt att det inte regnar) ...När vi komit tillbaka pausade vi nere vid stranden för ett dopp....faktiskt riktigt varmt i vattnet iallafall upp till knäna!!! 

Nu sitter jag här alena, Henrik flyger gummibåt med Tony & Liam sover ..... 



Kommentarer
Postat av: Malin

TACK! EN glad och trött 40-åring sitter här idag... Kramiz M

2009-08-09 @ 19:42:42
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0