Tips & ideér

Snart är sommaren här .....kan inte få annat än sommarkänslor när man tittar ut idag trots att det var frost inatt.

Sitter och funderar lite på vad mn kan hitta på i sommar. Vi hade tänkt en gotlandsresa och vi är även nerbjudna till henriks pappas särbo i skåne men eftersom min rygg är som den är så funkar det inte att sitta i bilen så långt. Vi får hitta på nått på hemmaplan istället.

Sunne Vattenland  http://www.sunnevattenland.se/Default.aspx?navid=129
är givet känns det som.  Var inne på deras hemsida och kikade runt lite och blev mäkta sugen på att åka dit typ idag :) . Mariebergsskogen lär det väl bli en och annan gång i sommar skulle jag tro, bara för att komma iväg lite lixom.

Var precis inne på Nöjjesfabrikens hemsida http://www.nojesfabriken.se/lekland som har ett lekland för barn i alla åldrar. dit måste vi nog ta oss en tur inom snar framtid faktist.


Vad finns det mer i närheten?  Någon som har nån ideé...  Liam är ju rätt liten fortfarande men han tycker ju det är tokroligt att hitta på saker ändå...... svårt det där!!

Hörni.... hur ändrar man färg på länkarna??  min är ju vita, dom syns jhu inte !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Leklandet är en klar hit,iaf för mina två eller nja snarare tre om man räknar med sambon=)

My älskar det och blir hur glad som helst när vi kommer dit.... Så dit tycker jag absolut ni ska åka!

2009-04-22 @ 18:02:54
URL: http://jenniemedie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0