SovMorgon har guld i mun

Var helt säker på att Liam skulle till dagis och jag till skolan idag men när jag kikade efter igårkväll insåg jag att dagen var helt TOM!  Vad gör man nu?  Jag är jättesliten, mår illa och känner mej som vanligt på morgonen förkyld med ont i halsen osv (som går över om ett par timmar) ....så jag känner inte för att göra någonting, eller JO...få besök *thihi*....ibland orkar man bara inte åka iväg och hälsa på då kan det va skönt med lite besök så om någon därute har tråkigt så vet ni vart ni finner mej  :)

I helgen har vi fortsatt våran flytt så det smyger så sakterliga framåt. Var till ikea och spenderade en hel massa pengar i lördas, hem kom vi med en hel massa småbitar som ska skruvas ihop. Ett bord och stolar till liam. en hylla till Liam. en tvbänk och en byrå. . . . jag tror det var det hela

Liam håller på å slå nått slags rekord i att sova tror jag ... personligt rekord iallafall .   Han somnar kl 18 och kliver upp kl 09 . . . . Igår grillade vi ute på sundserud så det blev lite senare så han kom inte i säng förän kl 19 ...har inte hört ett ljud från honom sen dess förutom när vi gav han flaskan vid 23...kl är strax 9.......Det är jobbigt att vara ute hela dagarna....jag vet inte men han verkar inte vara jätetrött på dagarna och att låta han sova en stund på eftermidagen oxå (han sover på förmiddagen nu) vet jag inte om det är nån bra ideé eftersom det inte stämmer med dagistiderna.....svårt det där !  han måste ju va slut stackarn när han sover 15 timmar på natten

Har inte så mkt mer att förtälla just nu ... ska dricka lite kaffe och vänta på att prinsen ska vakna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0