en uppdatering vore på sin plats

Känner att jag inte bloggat påett tag nu ... 

vad har hänt då?

Liams feber som han hade ett par tre dagar är över och han är tillbaka på dagis vilket han självklart älskar!

Påsken är över och tiden rusar iväg .... det är ca 1 månad kvar tills vi flyttar och jag förstår inte vart tiden tar vägen!
Just nu vill man bara ha skiten avklarad så det blir lite lugn och ro lixom.... att ha en flytt hängande över axlarna är litte tungt!

Foglossningen fortsätter att visa sej när man minst anar det ..... och jag ska börja jobba 1 juni  HAHA   jaja!!

Fick tillbaka provsvaret på sista tentan ja gjorde BETYG: VÄL GODKÄNT    jejj!!

Skulle ha varit i plugget nu men drog vid lunch .... hör på denna.... en lärare som sitter och snackar om utvecklingsstörda och när hon är mitt i diskussionen snackar hon om att ungdommar som går på komvux har jällivarehäng och unga mödrar är utvecklingsstörda .... hmm okeiiii ... då gick jag hem

Kommentarer
Postat av: gaby

grattis till ditt vg! :) men vadå börja jobba 1 juni?? vart?? lr e de nån praktik du kanske ska göra? ha de bra å hoppas foglossningen inte blir värre.. kram!

2009-04-17 @ 17:56:21
URL: http://gavys.blogg.se/
Postat av: Annika A

Grattis till fina betyg! väntar på lite nya magbilder ;) ska du jobba hos oss då? kul om det blir så!! kram

2009-04-18 @ 13:16:21
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Gaby

Fan va kul å jobba me dig till sommaren. om de nu blir hos oss som du ska jobba.. men de borde de ju vara :) inte så kul dock att du har så jobbigt me foglossningen redan nu.. men har du tur blir de lugnt på jobbet under semestern.. :) ha de bra! kram

2009-04-18 @ 19:44:12
URL: http://gavys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0