Åter Igen Har En Helg passerat i Våra Liv

& vad har vi gjort .... ja, grillsässonen är ju invigd så vi har grillat både fredag och lördag, inge´fel det inte !!

Igår var vi ute hela dagen, hemma.... När vi väl gick in fick Liam höra traktorn ute och blev skogstokig så det var bara att klä på honom och gå ut och titta.....med stora ögon stog han och tittade på när dom grejjade och när dom var klarar med det dom höll på med var ju Liam självklart tvungen att charma til  sig en åktur...Inte nog med det så charmade han jörgen och carina så do mvar så snälla och låt honom låna upp kevins 4-hjuling, så nu har Liam den här på altanen, det är en batteridriven liten makkapär som Liam har noll koll så klart när han kör men roligt är det...
kvällen bestod onyttigheter, en film med trevlig sällskap!

Idag.... Sundserud.....Det börjar hända grejjer... vi har städat ur snickarstugan och börjat flytta in i ett rum i huset. . . pappa har ställt upp husvagnen och satt upp förtältet  (blev nästan lite avundsjuk för jävlar va mysigt). Vi får se när vi ska flytta ut... hade tänkt den 16-17 Maj men eftersom pappa flyttar ut till 1 Maj så är det mkt möjligt att vi flyttar 9-10 Maj istället ..... vi får se....

Gabby & Annika .... Hoppas verkligen jag får komma till centrum .. .ska ringa maggan imorgon om jag hinner,,, Jag hoppas det är lungt med tunga lyft under perioden jag ska jobba så jag orkar för jag vill verkligen verkligen komma och träffa er allihoppa !!!  MISS YA!!

Nu blir det kvällsmat


 


Kommentarer
Postat av: Annika A

På centrum-landsbygd är det inte så tungt och så jobbar ju jag där!!!!

2009-04-19 @ 19:29:16
URL: http://walkingwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0