Är vi inte söta såsäj??



Insåg att jag lagt upp dåligt med bilder på mej å Liam tillsammans. här är ett iallafall  :)


Igår var en tung dag ......kommunallagen...alltså en snubbe står å pratar som en död zombi KONSTANT i 4 timmar          (2 10min raster) om kommunallagen. det blev 8 A4 sidor anteckningar ....När jag kom hem kl 18 på kvällen hade jag ....räkor, vin å romantiiii neii  just det ja , 8 sidor kommunallags anteckningar att renskriva .....jag drömde kommunallagar inatt. ......om ni undrar varför ja upprepar mej så mkt så beror det på att kommunallagen är det enda jag ser när jag stänger ögonen!!
jag undrar återigen vad ja gett mej in på !!!


Idag.... jo jag vakna kl 7 å kunde inte sova, jag hade inte renskrivit sista sidan kommunallag...eftersom jag ändå hade det solklart i huvudet efter nattens alla drömmar kunde ja lika gärna gå upp å skriva rent resten. Liam vakna halv 9 så då tog vi oss ett bad tillsammans innan morgongröten. efter det åkte ja å Liam in å handlade honom en present. LÄmnade in min mobil som är pajj, får se när ja får tillbaka den.

Imorgon .... kanske vi ska åka in till moster nu när Liam är feberfri & frisk!!
Hon mår föresten ngt bättre för er som följt henne på min blogg. hon ska få en ny port till veckan förmodligen & ingen mer feber eller nån sån skit efter dom tog bort den gamla   GÖTT!!!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Skönt att din syster är bättre! =) Söt han är lilprinsen,han fyller snart 1 år va? November?

2008-09-29 @ 07:34:05
Postat av: Anonym

ja det är jätteskönt att hon mår bättre! kan man koncentrera sej lit ebättre i skolan =). Japp lillkillen fyller 1 år den 18 november.

2008-09-29 @ 22:32:16
Postat av: Malin

Världens sötaste!!

2008-10-01 @ 20:46:19
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu blev jag sugen på den själv, hihi

2008-10-02 @ 22:26:33
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0