Toppen Dag

Var & vägde Liam idag, alltid lika intressant & få veta hur mycket han växer, tyckte allt att han börjat bli tung att bära runt på men jag har tänkt ,  ju tyngre guldet är desto bättre är det =)....han väger iallafall 7,5 kilo...han blir 4 månader på tisdag

Efter det åkte jag och drack kaffe & käkade jordens goaste (nybakade) bullar hos jordens goaste kompis.....det var alldeles för länge sen vi sågs,,  whyyyy??   Satt i mitt stilla sinne på vägen hem och funderade på varför jag inte kikar in oftare och tigger mej en kopp kaffe....jag kom inte på en enda anledning,,, finns det nått bättre än att förgylla sin dag så ofta det går?  ne just det ..    



image19

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt att du låter så glad! Själklart måste du ge dig ut i stugorna lite oftare, annars kanske du får lappsjuka, haha ... Kram på goa!

2008-03-13 @ 22:54:25
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: ANNIKA

Hej gumman!!!
Har först nu fattat att du också har en blogg. Blir nu stadig läsare så du måste uppdatera ofta. Förresten så skäms jag präktigt över att inte ha varit hem och hälsat på er än. Men jag kommer.....nångång!?!!!??? Kram kram på er

2008-03-13 @ 23:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0