Kan en bebis drunkna av sina egna spyor?

Nej det trodde inte jag heller tills jag hörde & sång Liam nyss....
Gick in till honom å hitta en blek liten bebis ligga å bubbla i sina spyor ....
men vänd på dej unge !!!!
Det är vad ja hört  att dom gör iallafall,   att dom automatiskt ska vända på sej om dom spyr ...men icke sa nicke ..iallafall inte Liam.
Stackarn.......  vi vände på han å upp kom en del galla .... .stackarn spydde upp allt förut tydligen.

Har ni nångång kanske sett på tv eller varit med om när nån får lungödem elr massa slem å grejjer i lungorna ....ni vet det där bubblet ....... så låt min lilla bebis

 ..... han SOVER INTE i sitt rum inatt

STACKARN

jag satt med han en stund innan ja la ner honom i sängen igen där somnade han på mindre än 2 minuter ....han är hellt slut å jättejättesjuk

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh,stackars liten! =( Hoppas han snart frisknar till!

2008-07-30 @ 13:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0