Jul Och Stuff


Julen har varit här och vänt. .  

Julen tillbringade vi först ...  hos syster/moster på sjukhuset...  jag och Liam åkte dit på julaftons förmiddag och myste lite. På eftermiddagen bar det iväg till Sundserud för att käka massor med god mat och godis, kakor och diverse annat gott !!
Kalle anka kl 15 är ju stadigt!! massor med julklappar och massor med mys blev det !!  

Juldagen åkte vi till henriks farmor och käkade ännu mer mat och godis.... samma sak där ..massa mat och massa mys!

AnnanDagen kom mamma på besök,  jag fortsätter och berätta om massor med mat paket och mys


När man firar med många olika många dagar blir det lätt att man får "nog" av julen även om det är mysigt och kul på alla vis ......men vad händer då .....jo det är nån som planerade väldigt dåligt och skaffade barn en vecka efter julen ....

så idag 30 dec för 26 år sedan fick mina föräldrar Lilla mej!!   ...så idag ... massa mys, räkmackor och paket !! 

NU

Blir det inget mer firande på ett tag  !!!



Kommentarer
Postat av: Ananas

Grattis på den stora dagen :) Kram

2008-12-30 @ 22:14:26
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Grattis på födelsedagen!! =)) Jag tänkte faktiskt på dig tidigare och hade för mig att du fyllde år,men var inte säker på om det var idag eller imorrn! =)) Gott nytt år på er! kramis

2008-12-30 @ 22:40:09
URL: http://princesse84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0