Seg Tisdag

HejHopp.
Tisdag var det idag & regnar å blåser gör det !
Var nyss till postlådan & det är inte speciellt
lockande att vara ute i onödan.
Blivit sittnas här nu på förmidagarna när Liam sover.
Eftersom han varit så trött så vill ja görna inte stöka på för mkt här
hemma så han vaknar ..... vet att det är fel men ibland måste man
göra undantag & faktiskt vara lite tyst.

Satt & skulle beställa kläder på hm.com men i stort sett alla de kläder
jag beställt var lsut på lager fram tills september.....
ska ta & åka in till bergvik istället och kolla om dom kanske hänger där

å va seg jag är idag.  varken jag elr Liam kände värst mkt för att kliva
ur sängen. veti nte riktigt hur dagen ser ut idag.
min kära vän M är nog kanske påväg ut hit en sväng sen
men jag vet inte om hon kanske ligger & sover för jag har inte hört
något fr henne än.

Rolf ringde nyss & berättade att syrran har blodförgiftning så nu får hon
medicin & ska ligga kvar på iva tills imorgon, efter det bär det av upp till avd 9
som hon brukar ligga på. Hon piggnar nog på sej snart men det tar på krafterna
& ha en sån infektion i kroppen ...hujja ....hon var inte pigg igår när vi var där ....ojojoj


tack Nathali för styrkekramen!!







Kommentarer
Postat av: Malin*

Japp, jag är redo för en tur, om du är det?

2008-08-05 @ 11:38:36
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0