TräningsDag

Har instalerat Liam i träningslokalen idag....hunkarna kunde slänga sej i väggen för idag var det Liam som var charmknutten.  Han verka trivas väldigt bra bland alla maskiner och brudar,,  gnällde typ ingenting  höhö  väntan ni tills den miljön är bekant......
Tränade med måtta idag, man vill ju inte förta sej lixom. Det vore ju inte alls bra !!
Liam käkade mat i bilen påväg hem å nu sover han som en STOCK han orka inte ens vakna när jag lyfte han fr bilen till vagnen.

Händer Annars i mitt avlånga hem ...... ...jag är lite trött så det har inte hänt mkt sen vi grejja med badrummet. 


over and out,,  nu ska jag spöa mej själv i guitar hero   *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0