Så jäkla varmt

Idag beslutade sej min busunge att vakna med tuppen alltså KLOCKAN 4.....  Nathali du var inte ensam uppe tidigt här ute i skogen om det kan kännas till nån tröst ...  okej ja kan väl erkänna att jag hellre går upp med en pigg & glad bebbe än att gå upp för att man är sjuk   hujja.  

Liam kunde inte under några omständigheter somna om ..... men  så kan det ju va för en annan oxå nån gång om året hahaha ..... vi gick iallafall upp och liam lekte lite i gymmet  men blev väääldigt fort trött och somnade som en stock i vagnen lagomt tills pappa henrik gick upp kl6. 

 


Jag har för lite ork för solen idag tyvärr,  det är så varmt å skönt ute men jag ooorkar inte ta mej iväg nånstans å hitta på nått, idag är lite av en "bara va" dag....man finns till men mkt mer är det inte tyvärr.  Jag är trött av diverse omständigheter men de 4 timmarna sömn ja fick inatt gjorde inte saken bättre. MEN jag har gått ett par småpromenader med Liam idag iallafall....alltid något.   


J & L har åkt upp till Lappland ......*retas*   nej då  Ramsele menar ja  *hihi*    baaara 70mil att åka i denna värmebölja ..jag är inte avundsjuk.......konsitgt är det om hon inte föder i bilen alltså hahahah ...... åååå snart kommer LilleBebisen........Det jag ville säga var väl igentligen att jag förmodligen skulle tvingat hit dom på grillkväll om dom varit hemma.

Skriver säkert mer sen......ps vårrullar blev det til lunch med wockgrönsaker & ris   *mumms*





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh, så ni var oxå vakna! =) Hade jag vetat det kanske det hade känts bättre.. hihi =)

2008-04-24 @ 19:04:45
Postat av: Malin

Träning idag 14,30, om du har ork och lust! Kramar om..........

2008-04-25 @ 09:12:18
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0