Lessamt

En riktigt jobbig bakterie har nu tagit sej in i min kropp.... märker stor skillnad på dom jävlarna...  urinvägsinfektionen är ett faktum IGEN....  Jag sa häromdagen,, fan va gött ja börja känna mej som en människa igen,,  pigg och frisk kände jag mej MEN ett slag i bakhuvvet fick jag idag när ja började bli allt sämre och sämre... Har spenderat i stort sett hela min dag i sängen och ont gör det kan jag lova.  En jobbarkompis till mej sa en gång...faktiskt när jag gick med liam och inte hade nån erfarenhet av förlossningar....Att urinvägsinfektion är fan värre än å föda barn, nu kan jag faktiskt hålla med henne......

Så ska man börja om på ny kula nu ? med nya penicilinkurer som inte hjälper utan gör en bara tröttare och tröttare. infektionen i sej gör ju verkligen sitt till den med när det gäller denna jävla trötthet....Kan inte hjälpa att ja kan känna mej en gnutta bitter över det här nu.  Jag kan inte låta bli att fundera på om jag kommer ha det så här hela livet , eller ?    Okej tänker säkert ni det finns mkt värre saker   öööh jo jag vet det har ju en syster som är riktigt riktigt sjuk, där kan vilken virussjukdom elr kronisk dynga kasta sej i väggen för den tjejjen har hafft otur å jag lider verkligen med henne varje dag MEN just nu lider jag med mej själv lite oxå.


ja nog om gnället.......

Liam då.... Jo han tror att han sitter i en ständig hoppguna för det är faktiskt det han gör dagarna igenom nu  hoppar hoppar och åter hoppar ...alltså inte i nån hoppgunga ÖVERALLT , det går inte ha han i knät längre utan att han ska hoppa som en durasell kanin.    Han är mammas charmistroll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0