på tiden ...

Att jag bloggar av mej lite nu känner jag!
.
Det har varit både jul och nyår och emellan det har jag hunnit fylla 27 oxå. Julafton firade vi hemma med en massa folk. Det var henriks mamma med sambo, bror. Min mamma med sambo, bror med sambo, syster och pappa..:Tomten kom oxå såklart och Liam blev bästis med honom Och efter att han gått var Liam inte ett dugg intresserad av massa tråkiga paket utan tillbringade kvällen med att dra runt alla gäster överallt för att leta efter tomten....han ropar fortfarande efter tomten ibland när vi är ute .... tooooomten
.
Juldagen var vi bjudna till henriks farmor som är en tradition varje år nu mera ... hon är en sån där härlig gumma som man önskar att man blir när man blir gammal...en faror som alla vill ha lixom ....jättego! Hon bor dessvärre på röda HSB i en 2a och som alla andra äldre har hon väldigt mkt småplock å fina grejjer stånas överallt ....jag var jättesvett innan vi kom därifrån efteratt ha jagat runt på liam i denna lilla lägenhet i ett x antal timmar och behöver jag säga att vi inte var ensamna där....men det var trevligt
.
När nyår kom var vi slitna efter födelsedag och julfirande så den dagen tillbringade vi hemma i lugn och ro med tacos och senare på kvällen käkade vi räkröra på rostat bröd....vi var rätt slitna så 5 över 12 var både jag och henrik glada äver att hållit oss vakna och kunde gå och lägg oss på rätt sida året!
.
Idag började vardagen efter ett par veckors ledigt för oss alla. Liam börjar dagis igen nästa vecka men henrik började jobba idag så nu vet man att man lever igen :) . Nathalie har varit här idag med victor och tuvalie så V och Liam har lekt en hel del och bråkat en del oxå då bägge två var jäkligt trötta ....men det är gött att dom får härja av sej lite ..... annars är Liams favoritplats numera i vedskulet med morfar där dom kapar och klyver in ved ....
SNÖ har vi fått oxå ...och KALLT har det blivit ....det har nog inte undgått någon kanske haha . Nog för att jag tycker det är bättre med snö och kallt än regn och rusk men nu är det ju så kalt så det går kanske va ute max 20minuter med liam sen håller stackarn på att frysa ihjäl.....jaja det är ljust och fint iallafall!!!
.
Nu ska jag slänga upp köksgardiner innan robert gustavsson börjar kl 21.
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Går fortfarande om varandra på msn!!! Grattis i efterskott, fattar intehur jag kunde missa en så viktig dag!! Har varit lite rörigt med mig så jag får skylla på det... längtar i alla fall efter att se er, så jag undrar hur du har det i veckan??? Kramiz m

2010-01-16 @ 23:51:33
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

haha, min goa vän, inte ska du behöva slita när du kommer, du är välkommen ändå!! Dags att uppdatera? Gärna med kort, hihi... Kramiz m

2010-01-28 @ 14:33:05
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Ett livstecken från min goa vän bland kommentarerna!! Saknar er, dags för en date? kramiz

2010-02-06 @ 14:43:47
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej min goa vän! KOm på att jag inte grattat er än!!! Skäms på mig, som är så dement!! Måste ses snart! Förresten, annika o har ju hmm, "kryddparty" på fredag, kommer du dit? Kramiz m

2010-02-08 @ 18:50:18
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

ljus och fin blogg, men jag saknar det fina fotot du hade förut. Förväntar mig att snart se två sötisar på bild här!

2010-03-10 @ 20:41:29
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Just det, glömde ju att säga att Helena gjorde en i smyg, hon tyckte nog jag var ett hopplöst fall!! har kvar din header, kan vara kul att byta lite tycker jag!! Saknar inlägg här, men väntar på dig! Kramiz m

2010-03-14 @ 17:11:29
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0