Uppdatering kanske vore på sin plats

Det var över en vecka sen jag uppdatera så det är väl dags nu va?
Sammanfattning
*tänker* ....minnet sviker lite nu ...  igår då jag först var till Mvc och for efter det till Maria för en fika stund vilket var jättejätte trevligt och som vanligt hur skönt som helst att sitta och prata om ALLT mellan himmel och jord!!!  Jag har nog mest tagit det lungt och inte gjort så mkt ...vilat.....inte mkt till uppdatering men jag orkar inte tänka :)
.
.
Om 2 dagar är det meningen att bebisen ska kika ut och för er nyfikna så tror jag mkt väl att denna bebis också kan komma på dagen precis som Liam gjorde
.
.
I fredas gick pröppen vilket inte är ett tecken på att förlossningen har startat men det brukar väl komma igång inom 2 veckor iallafall säger dom?
.
.
Inatt vaknade jag ungefär vid 3 och det tog ett tag innan jag förstod att jag hade värkar och att magsmärtorna inte berodde på att jag luggit helt fel och rört mej konstigt ...det gjorde förbannat ont men jag har haft förbannat ont en tid nu men det tog väl inte så lång tid innan värkarna verkligen kändes som VÄRKAR ...... Tyvärr kommer det inte ritkigt igång ...det kommer en värk ibland som känns som om helvetet bröte löss därnere sen kommer det en fisvärk ...alla värkar är alldeles för korta och de kommer när dom helst känner för det så.....kan ju ta tid innan det startar på riktigt  men änsålänge är jag ju inte astrött så det känns bra som fan!!  fast ONT som fan gör det men då vet jag att jag lever  höhö!!!
.
.
Återkommer

Kommentarer
Postat av: gaby

åhh, va spännande..:) hoppas de sätter igång på riktigt nu då :) ska bli kul å se va de blir för nått.. ja tror iaf på en tös.. :) lyckatill me allt nu gumman. kram på dig å hoppas allt går bra :)

2009-09-17 @ 23:28:07
Postat av: Nathalie

vi väntar med spänning! =) Lycka till nu om det int kommit någon bebis redan? =) kramis

2009-09-18 @ 07:24:36
Postat av: Malin

Grattis grattis!!! Ser fram emot att träffa underverket!! Kramiz M

2009-09-18 @ 09:02:11
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Ananas

Jaaaaaaaaa!!!!!! Det var det jag trodde på Malin blogg =) Vad kul! Grattis!! Hihi... Åhh, iiiiiiiii!!! (Linus och jag skriker ikapp av glädje)



Hoppas få se den lille framöver. Undrar om det inte snart är dags för en mammaträff hos tant Malin? Hihi..



Stort Grattis från Limpan och moi :)Kramar

2009-09-18 @ 10:50:29
URL: http://ananas.blogg..se/
Postat av: ANNIKA O

GRATTIS!!!!!!!!!!!! Fint namn också!!!!

2009-09-18 @ 14:44:57
Postat av: Jenny

Grattis Grattis!

Hoppas allt gick bra, så nyfiken på de lilla underverket. De kommer väl ett litet kort och kanske nån mammaträff hos Malin senare hoppas jag =).



Jättegrattis till er!!



Kram

2009-09-18 @ 21:06:54
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: gaby

Grattis! men ja har inte träffat malin så ja vet inte alls va de blev. ja hoppas allt gick bra iaf å att nibåda mår bra. Kram på dig

2009-09-19 @ 08:29:28
Postat av: Sara

GRATTIS!! :)

2009-09-19 @ 11:03:04
URL: http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: Annika.A

Av alla grattis att dömma kan man ju tor att det har blivit bebis?!?

Klämmer till med ett grattis jag också och väntar spänt på uppdatering ;)

Lycka till och kram på er!

2009-09-19 @ 22:25:47
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Angelica

Grattis!! Vad blev d för nått kön å vad blev namnet. stort grattis till guldklimp nr 2 =)

2009-09-20 @ 16:27:50
Postat av: Lisa

Grattis grattis :D

2009-09-20 @ 20:41:18
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0