Skönhets Sömn....

Efter att ha legat i mammas mage i 9 månader så är vidaVärlden jättestor. Då kan det vara trygt och skönt att ligga tätt tätt undermammas täcke på natten. Men så kommer en dag då det är dags för prinsessan att sova i sin egen säng. Igårkväll fick hon lägga sej där på kvällen och sov jätteskönt så hon fick ligga kvar. Kl 03 ville hon ha mat och det fick hon såklart men sen provade jag att lägga henne i sin söta prinsess säng igen och hon somnade på stört. Hennes säng står nu bredvid min så jag kan klappa lite på henne när hon vaknar å undrar vart jag är. Det var SÅ JÄKLA SKÖNT att sova själv på min sida av sängen, kunna slappna av ordentligt utan att va rädd för att ungen ska vakna platt på morgonen. Vissa av er tycker förmodligen att det är jättejätte tidigt att vänja henne vid sin säng men jag lovar jag höll på att dö av trötthet och Wilma verkade nöjd hon med....mysa kan man göra dagtid.......Å HERREGud jag höll på att glömma att skriva att jag INTE har någonting ALLS emot er myspysMammor som har era ungar i sängen hur länge som helst men jag vill gärna inte ha det så, inte varje natt iallafall :)
.
.
.
Igår kom Jimmy Linnea & Alva hit för att välkomna lilla Wilma & dom hade köpt med sej SÅ SÖTA kläder till henne. En jättesöt body som gömmer sej under den söta huvtröjjan, ett par mjuka goa byxor, 2 par supersöta strumpor, en jättesöt & go filt...hon blev så söt så man vill äta uppna´.
.
.
Stackars liten ser helt vettskrämd ut när mamma tar massa kort :)
.
.
Oj va nära du ä´ nu morsan!!
.
På Liam och Alva var det full fart hela tiden från den sekunden de kom tills de åkte. Roligt för Liam att få leka av sej lite.... svårt att få nått klart och fint kort på dom ....det blev mest sånna här kort ....
.
.
.
Nä ni, vi börjar bli sjuka här i huset. jag har jordens huvidvärk och värk i hela kroppen .... Liam håller just nu på att hosta upp sina lungor och gråter för fulla muggar ....måste gå och försöka knö i honom lite värktabletter och hostmedicin så han orkar somna om ...
.
.
See Ya

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åååh, så söt hon blev i nya kläderna :)

Fast allt klär ju en skönhet!

2009-09-27 @ 21:35:26
URL: http://linneasjolen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va söt hon är, hur fin som helst!!

Hur känns det att vara 2 barnsmor då?



Jag tycker också att det är jätteskönt när plutten sover i sin säng, så man kan ligga och vrida sig hur man vill = skönt.



Fast när han vill ha mat så flyttar jag honom till min säng, sen blir han kvar där för jag orkar inte resa mig upp igen =P.



Har aldrig fattat det där med förtidigt när de gäller barn..

Varför skulle de vara för tidigt? På avdelningarna ligger de jue i sin "plastsängar"..

Ibland undrar jag om det verkligen är för tidigt för barnet lr om det bara är andras åsikter om att det är förtidigt...



oj detta blev långt..

Ni får krya på er!



Kram kram



2009-09-27 @ 21:50:19
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: Sara

man vill ju äta upp henne ^^ mysigt och gosigt såg de ut i den dressen, hur fint som helst! hoppas allt är bra med dig :P kram

2009-09-28 @ 13:32:15
URL: http://yarrrd.blogg.se/
Postat av: Ananas

Herregud så söt hon var i kläderna. Vill också ha såna kläder juh. Hoppas allt är bra med er. Kram

2009-09-28 @ 14:46:35
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: cissi

gud så söt!!som en lite docka!

2009-09-28 @ 17:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0