Possitiv

Idag eller snarare kl 04 inatt vaknade liam var 5 minut och kunde inte sova. Jag hämtade honom så han kunde ligga hos oss och snurra istället vilket han gjorde till kl 06 då henrik skulle upp till jobbet och Liam hade inte lust att ligga kvar. Tack gode gud att det finns en dvd i huset..... jag slumrade på soffan medans liam kikade på filmen Bilar. När klockan var dags för dagis så somnade han naturligtvis i bilen men han var så glad när han vaknade och fick se vart han var så det gick bra.
.
.
.
Mår jag så jäkla bra i ryggen och magen idag!!  Känner knappt av foglossningen alls, kunde knalla upp som en vanlig människa inatt och imorse och ligga på soffan i typ 2 timmar för att sen bara resa sej upp och knalla iväg. Det vet jag inte när jag kunde göra sist.....GÖTT!!!!!   Igår efter mvc såg det annorlunda ut för jag kunde knappt gå alls och henrik fick komma hem tidigare för att hjälpa till med Liam. Jättekonstigt att det kan förändras så över en natt!?!?!?!
.
.
Allt såg bra ut, magen växer som den ska och bebisen ligger långt långt ner dock inte fixerad men är man glapp så är man *fniss*. S ska föresten sluta som barnmorska på mvc vilket känns astråkigt då hon är så jävla bra men jag förstår henne!!!
.
.
.
Idag har jag tänkt att jag ska åka in till systra och hälsa på. Har ju inte kunnat bli så mkt nu med tanke på foglossningen
.
.
Imorgon blir det en spännande dag då jag och Malin ska åka på sittning ...Jejj,   har inte så mkt förväntningar utan är mest nyfiken .....  blir en update ang detta imorgon

Kommentarer
Postat av: Ananas

Tack tack =)



Gud så skönt att du inte hade ont :) Nu närmar det sig. Spännande!



Tycker också att det är jättetråkigt att S ska sluta. Hon är så rolig och lätt att göra med. Men men, det kanske kommer nån ny som är lika kul =)



Sköt om dig nu!



Kramar

2009-09-10 @ 13:17:05
URL: http://ananas.blogg..se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0