Dagarna som gått

Jag vill återigen tacka för alla grattulationer och kommentarer och väljer att göra det här istället för att svara alla på era bloggar,, skyller på att tiden är knapp framför datorn nuförtiden :)
.
.
Nu har lillstumpan hunnit bli hela 5 dagar och i hennes liv händer det inte så mkt mer än att hon äter skiter och sover. Amingen har väl egetnligen inte komit igång ordentligt förän idag och hon har käkat ungefär 3 miljoner gånger på de här dagarna men idag (peppar peppar) har hon luggit och sovit i vagnen istället för vid bröstet. Vissa tycker säkert det är jättemysigt att ha en bebis hängande där men jag tillhör inte den klubben, det är en självklarhet för mej att ammam om det går men det är inget jag njuter av VARJE sekund.
.
.
.
.
Det är svårt att få andra bilder än bilder på slutna ögon änsålänge men det kommer det kommer :)
.
.
.
Liam vänjer sej mer och mer med den nya familjemedlemmen och vill gärna hjälpa till så gott han kan. Ni som följt min blogg ett tag vet att det har varit svårt för Liam att skilja sej från sin babysitter men blev tvungen til ldet tillslut när han helt enkelt inte kunde sitta i den längre. Tog ner den från vinden och insåg lika fort att jag får ta å köpa en ny för där gick lixom gränsen och Liam mest slå på wilma när hon låg i den....jaja, den var ju typ pajj ändå efter över ett år med Liam som klättrat och hatt sej i den.
.
.

Kommentarer
Postat av: Malin

åh vad skoj med nya bilder!!! Söta barn har du minsann, ingen kan säga annat!! Lovar att saker löser sig med tiden, allt är nytt för er allihopa... kramiz M

2009-09-22 @ 13:24:23
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: gaby

Hej. va söt hon e lilltjejen! :) 5 dagar redag fan va fort de gick då... ja tillhör inte heller den klubben som gillar å amma.. å om ja känner mig rätt så va de me nico första å sista gången som ja gjorde de.. :p men så kan de va. alla e vi olika å tur e väl de... Ha de så bra gumman. hoppas vi ses snart så man får klämma lite på den lilla :) kram

2009-09-22 @ 15:38:33
Postat av: Jenny

Åh va fin hon är =).

2009-09-22 @ 16:02:20
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0