Länge sen nu

Liam överger aldrig sin babysitter som ni kanske ser haha
.
.
.
.
Det var ett tag sen jag uppdaterade nu.  Vad händer i mitt liv?  Det är fullt upp faktiskt. Wilma är vaken hela kvällarna och det är bara mamma som duger då oftast därför min stora bloggfrånvaro. Wilma växer så det knakar som ni ser på bilderna. jag vet inte ritkgit vad jag egentligen gör om dagarna men korta är dom iallafall. Det är jätteskönt nu när Wilmas mage blivit i stort sett botad av BIFIFORM dropparna. Kan verkligen rekomendera dessa!!!  Känns som jag kan ta mej utanför husets 4 väggar nu när hon inte skriker konstant!  Imorgon tänkte jag åka å kolla in det nya placet på åsgatan 7,  öppna förskolan... får se om det är något att ha ?!?!?
.
Måste berätta om husets bästa maskin... ångmaskinen som kan stryka, putsa fönster, rengöra mattor, rengöra ....typ allt med hjälp av olika munstycken och vattenånga.... jag tvättade mattor med den i sommras och jisses va mattorna blev som nya.  häromdagen tänkte jag testa att stryka gardinerna som såg ut som ihopskrynklade tidningspapper. Trodde inte det skulle fungera men jag hängde upp gardinerna och började dra ånggrejjen över gardinen och vips som magi var rynkorna borta ....jag är så jävla impad. Har aldrig haft så fina gardiner någon gång.  ni vet när man stryker och sen ska hänga upp så inser man att de är lika skrynkliga som innan man började stryka .... det händer inte med ångmaskinen & om det är så att det är nån rynka här å där är det bara att gå dit med maskinen å dra över så är det borta & det bästa av allt så gör det ju rent samtidigt...PERFEKT !!!
.
Finns på clasolsson
.
.
Nu måste jag käka lite!!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, Liam i babysittern och lilla wilma i fåtöljen... snacka om bakvänt hihi... vilken apparat, måstejag kika på! Kramiz m

2009-11-09 @ 22:37:32
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Marielle

Åh en sån vill jag me ha!

2009-11-10 @ 19:28:08
URL: http://missmellan.blogg,se
Postat av: Malin

kanske man vågar sig på att köpa en då? Blir knäpp på att dagarna går så fort!! Jag vill ju se er alla snart!!! Kanske nästa vecka??? Kramiz m

2009-11-12 @ 09:56:18
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Det gör jag gärna... klarar den att tvätta stora mattor så är det ju kanin!!! Hoppas vi syns till veckan... Blir inget i morgon.:( men ring gärna och rösta!! kramiz m

2009-11-13 @ 15:26:08
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: ANNIKA O

En sån SKA jag ha. Har ju sett nått liknande på TV men trodde att det var skit.

Du kanske skulle byta yrke?

Linda på tv-shop ha ha!!! Du skulle få mig att handla iaf. Kram

2009-11-14 @ 15:25:49
Postat av: Jenny

Hej hopp!

Jo det är en blå spöklampa jag har, så jag byter gärna om du inte hunnit köpa nån =).



Kram



2009-11-17 @ 16:43:30
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0