Fredag



Taget genom vårt vardagsrumsfönster


Idag inledde jag och Liam dagen kl 06:20 vilket inte hör till vanligheterna i detta hus. Det är ändå skönt för Liam har sovit som en stock sen kl 18 igårkväll så han var utvilad och pigg när han stod i sin säng å ropa MAAAAMMA, MAMMA MAAMMMMAAAAAAAA  .....det var bara att kliva upp det.  Eftersom vi inte skulle åka till dagis förän kl 9 så mös vi i tvsoffan och käkade frukost i lugn och ro.

Just nu sitter jag och dricker litte kaffe och tar mej en smörgås, tänkte jag skulle åka till edsvalla och handla lite skor till mej och Liam strax innan jag ska ner till min chef och ansöka om havandeskapspenning from slutet på juli.

Igår var Liams morbror här och hälsade på vilket var jätteroligt, inte ofta man får se röken av han nu mer då han är i norge och tjänar kosing, Liam tyckte också det var roligt och visade detta genom att ge sin morbror gåvor i form av vedträd  *fniss* 

Nej nu är det slut på ordbajset jag har bara 2 saker kvar att säga

Flugorna har komit in i vårt hem och dom är vidriga när dom är fler än 2


&


Igår fann jag en stig av myror på vårt badrumsgolv vilket var ännuvidrigare...tillslut fann vi "källan" och den var bakom listen bredvid altandörren därinne....på med MASSA myrr så nu är dom borta  


Vi bor på landet, vi bor på landet LALALALALAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0