vattenballong

Idag har jag varit såååå trött !!

Igår var vi på barnMässan .... Liam dansade på discot och sprang efter 2 björnar som gick omkring...  han är inte lite vild när man släpper ner honom på golvet .... pust!! men roligt hade han!! Var även och köpte skor för det är väl vår snart? eller....den lyser med sin frånvaro dock!

Idag kom vi på kl 14 att klockan visst var 15 ......   jaja så kan det gå!! 

Så har det komit en liten bebis till världen då....   Gratis till Bebben Annanas!!   
Själv har man en bit kvar vilket känns skönt samtidigt som man längtar som fan när andra runtomkring springer med stora magar och få dagar kvar ....om ett halvår är jag oxå där hahahaha


måste berätta ....  jag gick i fredas och provade skor på coop men blev så jävla sur för att storlekarna var sååå små .... har 37-38 i vanliga fall och fick fan inte plats i 39or ens ....med sur min gick jag därifrån med tanken att det är en värdelös affär ....igår provade jag skor igen på skopukten ....men det va samma skitaffär det med ..SMÅ storlekar ...efter ett par minuter fick jag slå mej i pannan och tanken slog mej att det kanske inte är affärerna som är kassa och tar in skitskor utan det är min fötter som är väldigt mkt större

men förihelvete jag är i v 15+5 ...vad händer med min kropp??   kommer gå runt som en vattenballong om det ska fortsätta i den här takten .....usch !!  deprimerad

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, ingen fara, är säkert bara skorna som är små! Ledig idag, eller ?? Kramiz M

2009-03-30 @ 11:53:21
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0