Tisdag

Idag har nog Liam varit trött på mej verkar det som.  Imorse grina han som en tok fr start...  visste inte om han var dålig så han skulle va hemma men jag beslöt mej för att köra iväg honom iallafall.... väl där rusade han in på dagis och blev superglad när jag skulle åka...hmm...  jaja jag är glad när han är glad ...  När jag skulle hämta honom hade han fortfarande inte tid med mej när han satt och la nått pussel så det tog väl 5 minuter innan han beslutade sig för att säga hej .... hmm ... jaja jag är glad sålänge Liam är glad hahahah


Har tyävrr inte kunnat va ute i det fina solvädret eftersom en uppsats ska skrivas.... suck!!   jaja min tid kommer !!


Min chef ringde förut oxå och frågade hur jag tänkt jobba i sommar .... hmm ja ni vad säger man ...... jag vet ju inte,, idag är en dålig dag och jag har såå ont i  ryggen så när hon frågade hur jag ska jobba om ca 2 månader så är det svårt och säga att man kommer klara av det ... men vad ska jag göra jag kan ju inte säga att jag inte kan jobba .....men tillslut kom vi fram till att hon inte ska sätta mej på någon rad men att jag ändå måste få jobba min 75% ifall jag blir bättre i ryggen ..... vill ju inte sätta min älsklingsgrupp på pottan heller!!!   så vi bestämde att jag skulle städa chefens kontor och sortera papper i en garderob om det var så att hon inte har jobb åt mej.

Nej det är väl dags att släcka ner


Kommentarer
Postat av: Malin

Ser fram emot att få jobbba med dig i sommar vännen! Och du går före jobbet, du sätter oss bara på pottkanten om du mår dåligt! Kramiz M

2009-03-18 @ 09:35:27
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0