Slevar rotmos

Var tvungen att koka rotmos förut ÅH va gott det är!!  Så nu har jag precis suttit med ett knäckebröd och en skål rotmos och slevat i mej!!  

Idag jobbar henrik Kvällen för jag var tvungen till skolan i förmiddas och Liam är fortfarande dålig så ..... Han har feber, hostar och är slö... inte konstigt eftersom han inte äter speciellt mkt.... på möran får vi i han lite välling sen resten av dagen är det flytande som gäller.....  klart det tar på krafterna och leva på coca cola.....Hoppas det ger med sej snart... Så länge han dricker så går det ju bra men det börjar bli drygt nu.....


Gud va hemskt detta som hänt på astrid lindgrens sjukhus.... stängde hon av respiratorn för ett litet barn?  why?

Kommentarer
Postat av: Ananas

ja, men jag är inte riktigt färdig med den än. Imorgon blir den nog klar. Ska hämta vagnen imorgon också ;) Sen är nog allt klart. Det är ju bara en månad kvar. Köpte det första blöjpaketet idag också.. Spännande.. Haha..



Gött med rotmos.. Nu blev jag sugen på det också, kanske får käka det till lunch imorgon :)



Hoppas Liam blir frisk snart!

2009-03-05 @ 21:31:25
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0