Sjukling

Idag är det riktigt riktigt synd om Liam. Han vaknade imorse med feber och jordens hosta. När Liam själv lägger sej i babysittern och ligger där i evigheter, då är han dålig!! Fortfarande svårt och få i han någonting överhuvudtaget och det inklusive godis och kakor......Kämpigt för lillkillen nu!!!


Vi har precis varit ut till pappa en snabbsväng och kikat på hans nya Lyxvilla, var skönt för Liam att komma ut en liten sväng ändå tror jag. Skönt när det är så nära så man är hemma på 5 minuter OM man inte kör av vägen för satan i gatan vilken slaskig isväg det är här ute nu....

Nu är vi iallafall hemma och Liam sover... Mina kära papegojjor skulle jag kunna halshugga eftersom dom försöker göra allt för att väcka Liam med sina papgojskrik ...det har slutat med att ALLA sover nu ÄVEN papegojorna...jo jag blev så trött på dom att jag mörklade rummet stängde in dom i buren så nu vilar dom oxå...vad gör man? Liam måset få sova.


Jag måste försöka designa om min blogg lite....så jag får in önskebilden någonstans......*hmm funderar*


Nej jag måste kirra lite mat

Kommentarer
Postat av: Malin

Men, nej! Är ni sjuka -.....IGEN!!! Hoppas ni blir krya snart! Du kanske kan sätta in bilden under din bild?? Kramiz M

2009-03-04 @ 16:47:15
URL: http://tidsoptimistens.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0