För mkt go´saker




Är det någon som kan gissa när lilla SnoseMosen/a planerat komma?  

Ska lägga ut en lite söt "ticker" sen men det vore roligt med ett par gissningar först :)

¨¨¨¨¨
ANNIKA...säger: VAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lite mera info tack!!

jag du annika...En kväll för x antal månader sedan så hände det någonting magiskt *asg*. Mer vad som händer ang det där får du googla fram...sök på "befruktning"  ;) .. föresten, en gissning tack, vilken månad är jag i ??   


¨¨¨¨¨

Fegisar ... bara en gissande....En modig Ananas gissar på 5 månaden..ganska nära men inte riktigt rätt  :)
 

Gissa på en stund till ni så ska jag avslöjja hur gammal bebismagen är när jag fått fler gissningar   :)

Annicka A ...kanske maggan borde ha nån slags lektion i preventinmedel om hon vill ha någon personal kvar om det ska fortsätta i denna takten hahahaha

Kommentarer
Postat av: ANNIKA

VAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lite mera info tack!!

2009-03-06 @ 15:14:10
Postat av: ANNIKA

Grattis!!!! Vågar inte gissa med risk att göra bort mig. Men Jag blev ju skitstor fort med Vendela.

2009-03-06 @ 18:04:11
Postat av: Jenny

Grattis Grattis!!

Ja vågar inte heller gissa, men ja e nyfiken..

Säg =P



ha de gott

Kram

2009-03-06 @ 21:17:29
URL: http://jennydepp.blogg.se/
Postat av: Medius

haha ja ska inte gissa- när ja vet;P Jag är gla för din skull:)

2009-03-06 @ 21:26:38
URL: http://medius.blogg.se/
Postat av: Ananas

Men lilla vännen... När ska du starta ett privatboende och anställa mig? Jag måste ju ha jobb nästa år.. Får väl söka till Netto så länge :) Grattis!! Hmm... Bli inte arg på mig nu om jag gissar fel.. Gissar på att du är i 5:e månaden.. Det blir sommarbarn med andra ord..



Ang facket fattar jag inte varför man ska behöva betala mer. Jag har redan en hemförsäkring. Fjantiga människor..



Grattis igen.. Vad får jag för pris om jag gissa rätt?

2009-03-06 @ 21:27:27
URL: http://ananas.blogg.se/
Postat av: Annika A

Grattis, här händer det grejer minsann!! Babyboomen på centrum håller i sig

2009-03-06 @ 22:19:18
URL: http://walkingwoman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej hopp!



Jag och Sara sitter på jobbet och diskuterar och leker detektiver =P.



Vi försöker komma ihåg om du drack nåt när vi kolla på strippan, vi har för oss de..



så ja chansar på 3-4:e månaden





Kram kram

2009-03-07 @ 11:25:34
Postat av: ANNIKA

Yes Jenny!!! Ni är så kloka!! Gissar alltså lika som Jenny och Sara.

2009-03-07 @ 12:16:47
Postat av: Nathalie

Grattis till det kommande syskonet! Jag hörde skvaller här på byn för ett tag sedan,men har inte vågat säga något,visste inte hur hemligt det var =))

Men kul att ni oxå ska ha en liten till! Men jag gissar på att du har gått 3 månader..kanske? Hoppas att ni har frisknat till! kramis

2009-03-07 @ 13:18:06
URL: http://princesse84.blogspot.com
Postat av: Malin

ÄNTLIGEN!!! Nu slipper jag tiga längre, för gud vad svårt det varit och knipa käft!!!!! Jag säger inget utan låter resterande gissa!!! Kram på Dig och lill bebben och storbebbben!

2009-03-08 @ 08:00:12
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: sabina

Gissar på 14 veckan :) ;) KRAM!

2009-03-12 @ 13:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0