MVC

Idag började vi dagen på fel sida... Liam slog upp sina söta små blå ögon och grina och skrek att han skulle titta på kossaMossan vilket betyder filmen Bondgården.  När vi skulle äta frukost så var han helt vansinnig och totalvägrade att sätta sej i stolen.... det slutade med att Liam inte åt någon frukost utan drack en halv flaska välling istället.....suck!!
Som tur var skulle jag till MVC idag och Liams morfar kom ner och umgick med Liam under tiden, han duger bättre än mamma ibland och jag fick lite andpaus ....på mvc såg allt prima ut, bebisen hade sjunkit ner sa hon och hon kände inte så jättemkt men hon sa att huvvet var ruckbart iallafall eller vad det heter...inte fixerat men att det var mkt möjligt att det kanske kunde vara det ..JEJJ det känns som ett steg i rätt riktning!!! ......imorgon ska jag, pappa & Liam åka iväg å köpa sand till Liams sandlåda och på fredag ska jag åka in och få akupunktur för min foglossning.....ska bli spännande !!! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0