En ny vecka

Idag vaknade jag och Liam kl 10....  har blivit en liten vana jag och Liam lagt oss till med på veckodagarna, inte helt fel engligt mej :) .  Dock är vi alla tre (jag, bebis & Liam) vakna vid 4 tiden på morgonen då Liam ofta är hungrig och är han inte det så vaknar jag oftast ändå av att jag inte vänt mej på flera flera timmar ås jag har vuxit fast i sängen och måste försöka bryta mej loss. 

Dagen idag har varit jättebra,  vi har varit hemma och pysslat. Jag och Liam bakade en liten sockerkaka i förmidags efter frukost. Efter detta så gick vi ut och Liam har varit på ett strålande humör heeeela dagen GÖTT!!!!!.....jag var på minder strålande humör när liam ropade på mej och berättade att han hade ramlat ....i en stooor LER pöl ...Jag fick ta vattenslangen och spola av all lera innan jag ens kunde få av han kläderna ojojoj vilken soppa !!!  


Imorgon börjar dagis för Liam igen och det ska bli så jäkla gött för mej å jäkla kul för Liam ....*LÄNGTAR*   

Onsdag ska jag väl åka in på akupunkturen igen.... Har ingen vidare lust och har egentligen int ebestämt mej för hur jag ska göra .... blir säkert att jag fortsätter ,,  vet inte ???   


Har försökt fundera lite kring när det började bli riktigt jobbigt att va gravid förra gången,  alltså vilken vecka/månad började sömnen störas av magen och olika besvär?  och när började det kännas riktigt pinig?   När började "besvären" för er ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0