En underbar dag

Idag har jag varit ledig

Körde Liam till dagis & han sprudlade av glädje vilket är jätteskönt!!


Malin kom med den briljanta ideén att fråga födelsedagsbarnet om vi fick bjuda henne på lunch så vid 12 åkte vi ner till 97:an och träffades alla 3 för att fira allas våran Maria på hennes födelsedag .....Det var sååå länge sen jag träffade de här 2 underbara människorna och det var SÅ kul, trevligt och mysigt att sitta i lugn och ro och stri om allt och inget!! skönt att komma ifrån vardagen ett par timmar ......  de  timmarna förgyllde verkligen min dag och jag hoppas framförallt de förgyllde födelsedagsbarnets dag också :)

Nu är det hocky!! 

Kommentarer
Postat av: Annika A

det lät som ni haft det mysigt på lunchen. Önskar dig och familjen GLAD PÅSK! kram

2009-04-09 @ 18:21:43
URL: http://walkingwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0