Toppen Kväll!!

BJÖRN, MÅNS, SORAN & ÖZZ



Var och kollade på dessa super roliga killarna ikvälL!!
Det var fruktansvärt kul och jag skrattade å skrattade å skrattade!! 
Dom var verkligen jätteroliga, hade nog trott att björn skulle vara överlägset
bäst vilket han inte var men klart 100poäng på dom alla 4 !!

Efter ca 2 timmar konstant skrattande kände vi för lite mat.
Det var föresten jag, henrik, linnea & jimmy som åkte på detta skrattkalas!
Ja som sagt vi for in till stan och gick på en krog och käkade ...hör och häpnad..Lamm
Jo visst, har aldrig käkat det men både jag och Jimmy var överns om att vissa tuggor smakade
precis som lambi,, ull alltså!
Henrik drog en pizza och Linnea kykling. nån öl och en drink rann ner i strupen
vilket inte var alltför äckligt!Det var inte helt fel efter några blodiga kvällar med
lagboken det var ett välbehövligt break!

*tack jimmy å linnea för en super duper kväll!!*

Liam var inte med nej !! han är hos morfar nu..sover sött (hoppas jag).
känns jätteskönt att va barnledig en kväll !! OCH jag glömde lagboken i bilen
hos pappa så plugga det kan ja icke göra *gött gött*
Ska ta och lägga ner bloggandet och ha lite "kvalitetstid" med min kära
sambo .... det var ett tag sen vi umgicks kvällstid och utan Liam ...


See You!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilken trevlig kväll ni verkar ha haft! Alltid skönt med ett uppbrott från vardagen! =)

2008-10-24 @ 07:56:10
URL: http://princesse84.blogspot.com
Postat av: Malin

Ni verkar ha haft en mkt trevlig kväll.... och kanske natt, hihi....

2008-10-26 @ 22:33:25
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0