En stor dag!

Idag har nåt stort hänt med en liten stjärna!!
Liam blev 11 månader idag ...grattis till han!!
Han har oxå tagit sina första stapplande steg på egen hand.. 5 hela steg

Jag räknar ner nu .... det dröjjer inte innan lillskiten springer ikring överallt nu!!
*svett i pannan*

han är ngt energisk denna unge man...sitta stilla

han slog faktiskt ett till rekord idag .,... han somnade vid tven imorse
det är faktiskt oxå väldigt stort eftersom han inte orkar sitta stilla mer än 5min
idag låg han å sov & titta på tv i 2 tim innan han hann att tröttna!










Liams martenklubba som han fått morfar


Kommentarer
Postat av: Annika A

Jo du, det dröjer nog inte föränn du kan skicka honom på enklare ärende hihi. Hoppas allt är bra med er! Kram

2008-10-18 @ 20:42:26
Postat av: ANNIKA

Fick du en klapp på kinden av den goa handen!!!!????

Kram

2008-10-18 @ 23:39:39
Postat av: Linda

jepp. snart kan ja skicka han på ärenden om han har tid vill säga. han har så mkt å göra hela tiden!



eeh naj jag höll mej långt borta det var möjligt. när han var klar så ringde jag hans morfar...

2008-10-19 @ 09:22:21
Postat av: Malin

haha...Duktig kille du har! Härlig klubbhand! Du skickade väl iväg Liam till morfar efteråt?

2008-10-19 @ 11:23:20
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad är livskvalité för dig?

2008-10-22 @ 18:12:55
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0