Det blir aldrig riktigt som man tänkt sej

Idag är det en stor dag. för snart exakt 1år sen kom våran lilla guldklimp till världen...11:42 18nvember 2007.

Jag skulle varit i plugget idag till kl 13 men eftersom Liams moster ligger på sjukhuset fortfarande så tänkte jag och Liam att vi skulle åka in och överaska henne.... Jag vet att hon så gärna vill vara med när Liam fyller 1år men eftersom inte det går så tänkte vi åka in med en liten tårta och ballonger.....kan inte hon komma hit får vi ta kalaset dit...men så blev inte fallet...

Jag tog ledig från skolan, satt här i godan ro och käkade gröt tillsammans med liam..han var jättehungrig och efter sista sleven gröt så sa det *ulk ulk* och jag fick all hans gröt i mitt knä.......både han och jag satt lika chockade över händelsen och jag tänkte ungefär : jaha, det var den födelsedagen det!!

Någon tripp till syrran blir det då inte, Liam är alldeles blek men fick behålla vällingflaskan förut. Jag vågar absolut inte dra med honom in dit idag och självklart så kan jag inte begära det av honom *stackarn* som är dålig.

Vi får se hur det går under dagen efter han har sovit en stund..... 


HURRA HURRA idag är det din födelsedag !!!  

Jag sätter in lite bilder och grejjer senare.





Här har vi smygbörjat lite med kalaset....

Kommentarer
Postat av: cissi

hipp hipp hurra!!

2008-11-18 @ 14:49:27
Postat av: Nathalie

STORT GRATTIS till Liam på 1års dagen!! =) Han är ju bara för underbart söt,och vilka super söta kläder han har! =))

2008-11-18 @ 19:56:58
URL: http://princesse84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0