Liam flyttar snart hemifrån :(




Insåg imorse när jag satt & kollade på kort att jag inte riktigt hinner med tiden. Kolla vilken härlig bild, lilla Liam som ligger där å är jordens finaste sötaste härligaste nyföddaste bebis =) 


Jag förstår ju att i nästa sekund är han tonåring med pipig röst finnig hud & påväg med flyttkartongen i högsta hugg...hihi  okej okej han är visserligen bara 7 månader ....men tiden går fort som fan

Han har redan börjat bossa här i hemmet
Här är beviset...han är arbetsledare åt far sin.


Kryper gör han & tänderna har komit ......
fattas bara att ja ska få frågan ...Mamma, kan du gå på systemet åt mej?


Fast änsålänge är han bara en liten liten bebis som älskar att ligga hos mammz & dricka välling




Happ, v28 bär det iväg till centrumgruppen på litte jobb....... ja, jag kommer nog springa runt där som en liten tomte förvirrad som fan & göra det ja tror ser rätt ut  hihi ...... hjälp!!!

Efter den veckan är jag värd lite semester hahaha nerrå. ..   skolan börjar snart,  nångång i augusti ...typ 20-25, det känns bra faktiskt ,  ser framemot att påbörja en ny termin ...en termin närmare slutet .....för det är ju trots allt bara 3 år kvar ....6 terminer .....MMmm  det låter mkt men kan Liam bli 7månader bara av att blinka en enda gång så kan jag blir klar med skolan lika fort    =) . 



Kommentarer
Postat av: Malin*

Du har rätt!TIden går alldeles för fort, och man inser att man inte tagit till vara på den som man borde... Gäller att stanna lite mer i stunden och njuta av varje dag... Söt han är, din son! Förstår att du är stolt som en tupp!

2008-06-25 @ 15:36:47
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Annika A

Välkommen tomten!! ska bli kul att ses igen

2008-06-25 @ 19:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0