inte skrivit på ett tag nu

för det händer tydligen grejjer här på blogg.se ....vi har flyttat...elr dyligt....jag har inte komit in på sidan iallafall,,min sida elr vad man ska säga har bott i en flyttbuss ett tag....

okej. då ska vi se .... 



Var på bowlingpartajj med en hel bunt jobbarkompisar.   det var jättejätteroligt. vi bowla dansa ... å jag & annika A spelade airhockey.... loosa ju såklart men men det var kul ändå  ...  för det första var det ASkul att träffa jobbarkompisar igen å stri om det ena å det andra MEN det var även askul och komma ut bland lite folk . självklart var ju födelsedagsbarnet H bäst av oss alla på bowlingen.....dålig förlorare som jag är kallar ja detta nybörjartur hihi

Svårt det där bara när man bor låååångt ut i skogen...man ska ju ta sej hem oxå MEN det kirrade goa M gubbe F ......det var verkligen en björntjänst det !!!  

Hoppas det inte dröjjer för länge tills nästa gång bara!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kul med bowling!! =) ja det blir ju lite trixigt när man ska ut hit till skogen! Lite tråkigt. men det löser sig alltid! =)

2008-06-17 @ 10:23:11
Postat av: Annika A

får se om detta går fram nu. TACK för god kamp både i bowling och airhockey!!

2008-06-17 @ 23:27:55
Postat av: Malin*

jaa, visst var det jättekul! Men inte ett ord, inte med ett enda ord har du nämnt det stora om hänt i "Bebbens" mun! Skäms på dig Mamman.....hihi.....

2008-06-18 @ 15:05:14
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0